World of Warcraft: Dragonflight vyzerá ako úplne nová hra s úplne novým dobrodružstvom a mechanikami! [TRAILER]

Štefan Švec

19.04.22 17:50

Čas čítania 02:55

World of Warcraft: Dragonflight

Zdieľať tento článok:

Zdroj: YouTube / Activision Blizzard

Dračie ostrovy sa prebúdzajú a s nimi prichádza nový úsvit pre celý svet. Draci sa znovu môžu stať ochrancovia Azerothu, ale ako hrdinovia im s tým budeme musieť pomôcť. Vynovené a vylepšené boli snáď všetky systémy a mechaniky.

Príbeh

Dragon Isles je miesto odkiaľ pochadzajú draci, kde sa vyliahli, ešte pred davnymi tisíckami rokov. Sochy, ktoré sme videli boli sledovatelia, ktorí dávali pozor na Azeroth, kým sa energia elementov obnoví. Dôvodom, prečo tento ostrov doteraz nikto neobjavil, je práve ten obrovský svetelný lúč, ktorý odokryl pradávnu krajinu a urgentne privoláva všetkých drakov naspäť v časoch núdze.

Draci, ktorých poznáme dnes, pôvodne pochádzajú z barbaristických Proto-drakov. Niektorí z nich boli obdarovaní mocou a vytvorili vlastné letky – červená, modrá, zelená, bronzová a čierna. Draci stratili väčšinu svojej moci počas súboja so šialeným čiernym drakom Deathwingom. Aby sa mohli znova stať strážcovia Azerothu, budú potrebovať pomoc nás ako hrdinov tohto sveta.

Systém talentov

Veľká časť prispôsobovania postáv bola stratená. Nový systém talentov znovu umožní hybridné možnosti, aby hráči mali voľnú ruku pri výbere a tvorbe svojho vlastného hrdinu. Pri starších vydaniach World of Warcraft toto bolo možné, ale táto možnosť bola úplne odstránená s príchodom expanzie Mists of Pandaria. V pripôsobovaní vlastnej postavy je veľká sila. Budeme pracovať s dvoma talentovými stromami naraz. Jeden bude strom triedy a druhý špecializácie, ktorú ste si vybrali.

Používateľské rozhranie

User Interface dostane úplnú prerábku, aby sme nepotrebovali milión Addonov. Budeme môcť skryť a zobraziť presne to, čo chceme. Samozrejme, všetky lišty a ukazovatele dostanú poriadny vizuálny upgrade. Sľubujú, že prispôsobovanie bude naozaj obrovské. Dúfame, že vyriešia problém s Addonmi ako sú DBM a Weakaura, ktoré kazia hráčsku skúsenosť a je náročné hrať bez nich.

Profesie

Ak sa chcete stať primárne kováčom alebo napríklad kuchárom, tak táto možnosť sa konečne stane realitou. Remeselníci konečne dostanú vlastnú identitu, aby sa nimi mohli stať. Interagovať s komunitou a dodávať im výrobky, po ktorých túžia. Remeselníci budú môcť vytvárať predmety rôznej kvality. Každý sa bude môcť sústrediť na to, čo sa mu páči.

Dracthyr a Evoker

Dracthyr bude fungovať podobne ako Worgeni. To znamená, že budú mať dve formy, a to ľudskú s možnosťou transformácie na draka s ľudskou stavbou tela. Rasa vytvorená Neltharionom, jedným z čiernej letky, ktorý robil dračie experimenty. Miešal ich vlastnosti a jedným z výsledkov je nová rasa Dracthyr.

Evoker bude mať dve odlišné špecializácie. Každá špecializácia bude kombinovať silu dvoch dračích letiek. DPS bude kombinovať moc červených a modrých drakov. Druhá špecializácia bude liečiteľ (Healer) kombinuje silu zelenej a bronzovej letky.

jazdenie na drakoch

Nový druh lietania vyzerá a pôsobí ako lietanie v Guild Wars 2. Toto lietanie sa bude nazývať Dragon Riding. Jazdenie na drakovi bude dynamické, naberanie rýchlosti, možnosť výhybov a vylepšovanie si vlastného draka, ako bude vyzerať (šupiny, rohy, chvost a podobne), aké brnenie bude nosiť atď.

Nové lokácie

Nové lokácie budú interaktívnejšie ako kedykoľvek predtým. Tentokrát nechceme zničiť všetko, čo nám stojí v ceste, ale musíme zachovať funkcionality ekosystému. Budeme svedkami pôvodného dračieho domova, ich kultúry a originálnej architektúry. Kým boli draci oslabení, ich ostrov obsadili iné rasy, ktorými sú Kentauri, Gnolli a Tuskarri. Ponúkajú nám možnosť objavovať a ponoriť sa hlboko do konfliktu a tajomstiev nových zón. Ako v každej expanzii, tak aj teraz nám poskytnú úchvatné nové mesto, ktorého štvrte budú ikonickej podľa každej dračej letky.

Wrath of the Lich King Classic

Môžeme sa znova postaviť proti mocnému kráľovi Lichov a jeho nekonečnej armáde nemŕtvych – Scourge. Už v prípravnom update budeme môcť hrať ikonickú triedu expanzie Wrath of the Lich King – Death Knight – ktorá bude štartovať levelom 58. Pred vydaním bude beta testovanie a Activision Blizzard sa teší na hráčsky feedback.

Dragonflight expanzia nás posunie na level 70. Pripravte sa aj na novú dračiu rasu s namakanou triedou Evoker. Ďalej pre nás pripravujú päť nových lokácií a samostatnú štartovaciu mapu pre Dracthyrov, ktorí budú začínať na úrovni 58. Aby toho nebolo málo, tak budú prepracované všetky systémy spoločne s UI. Blizzard sa prekonal a doručil nám naozaj výborné zmeny a aktualizácie. Čo poviete na nový dodatok Dragonflight? Dajte nám vedieť v komentároch na Facebooku.

Zdroj: YouTube / Activision Blizzard

Zdieľať tento článok: