Už prešla viac ako polovica februára a ArenaNet, tvorca Guild Wars 2, až teraz predstavil svoje plány na tento rok a ďalšie roky. Podľa toho, čo sme sa dočítali v oficiálnej správe, tak sa máme na čo tešiť. Pozrite si, čo nás čaká.
Nové dobrodružstvo
Najprv si rozoberme, čo nás čaká túto jar. Po viac ako roku odštartuje nové dobrodružstvo, ktoré sa nebude krútiť okolo drakov. Všetci Elder draci okrem Aurene sú už mŕtvi a ArenaNet nám sľúbil niečo nové a čerstvé. Ešte to nie je jasné, ale pravdepodobne sa ponoríme hlboko do Jade mora v Canthe, kde na nás bude čakať niečo mocné a smrteľné.
Hovorí sa, že spomínané podvodné monštrum bolo predtým väznené Elder drakom Soo-Won, ktorého sme kvôli korupcii Voidu museli zabiť. Táto príbehová línia by mala trvať iba niekoľko mesiacov, kým bude tiež kompletne uzatvorená. Sľubujú nové mapy, obrovské eventy, bossov a popri tom vytvoriť základy ďalšieho dobrodružstva.
Balans a World vs. World
Vývojári opäť vydali novú aktualizáciu balansu, kde sa zamerali na aktuálne problémy, ktoré sa týkajú primárne módov, kde hráči bojujú medzi sebou. Najväčšie zmeny určite postihli Elementalistu, ktorého žezlo (Staff) dostali malé prepracovanie, aby bolo opäť hrateľné.
Konečne dostaneme zaslúženú odmenu za mód WvW (World vs. World), čo sa hráči dlhé roky sťažovali, že to chcú hrať viac, ale že nedostávajú ani zďaleka toľko odmien oproti ostatným aktivitám. Teraz hráči budú podnecovaní viac dobíjať, obliehať a brániť svoje hrady, paláce a farmy, z čoho po novom pochádza najviac odmien. V prepočte by sa to malo rovnať iným obsahom hry, ba možno ho aj prekonať, záleží na aktívnosti a počte hráčov na mape.
Nadchádzajúce expanzie
„V ďalšej fáze vývoja Guild Wars 2 využívame vyváženejší prístup, ktorý nám umožní poskytovať väčšiu podporu pre obľúbené herné režimy, častejšie zlepšovať kvalitu života základných herných systémov, ako sú profesie, a prinášať nové funkcie a rozšírte svet Tyrie o uspokojivé, pohlcujúce aktualizácie príbehov,“ uvádza oficiálna správa.
Ďalej hovoria, že upúšťajú od vydávania expanzií každé dva až štyri roky, ako je zvykom pre väčšinu MMORPG, a medzitým vydávať krátke kapitoly Living World série. Nový systém by mal fungovať tak, že budú pracovať na menších, ale častejších expanziách, ktoré tvrdia, že budú lacnejšie a štvrťročne aktualizované o ďalšie doplnky.
Zdroj: Guild Wars 2