Ubisoft skúša nový odvážny smer
Assassin's Creed je známy otvoreným rozľahlým svetom, kde môžete „za každým rohom“ nájsť nový quest, zberateľský predmet alebo mohutnú stavbu, po ktorej proste musíte vyliezť, aby ste sa pokochali nádherným výhľadom. Ak ste fanúšikom spôsobu, akým Ubisoft dizajnuje svoje gigantické virtuálne svety, máme pre vás dobré správy.
Assassin's Creed Infinity je nový diel hernej série, ktorá spadá pod “live-service” model. Live-service znamená, že hra bude podporovaná a bude do nej pridávaný nový obsah ešte niekoľko rokov potom, čo vyjde.
Kým predošlé diely jednotlivých hier boli zasadené do špecifických historických čias, nový diel obsahuje niekoľko výrazne odlišných prostredí, ktoré sa budú vyvíjať.
Bloomberg tvrdí, že Ubisoft sa inšpiroval hrami ako Fortnite či Grand Theft Auto 5. Obe hry vyšli dávno, no stále ich hrajú milióny hráčov. Tvorcovia si dokázali udržať a dokonca rozšíriť pôvodnú fanúšikovskú základňu. Čo, samozrejme, ich vývojárom prinieslo obrovský zisk .
Ubisoft Montreal a Ubisoft Quebec sú štúdiá, ktoré sa tradične striedajú na tvorbe jednotlivých dielov. A dôvod, prečo sa rozhodli tento raz spojiť úsilie Quebecu a Montrealu?
„Namiesto toho, aby sme pokračovali v odovzdávaní štafety od hry ku hre, sme presvedčení, že je tu príležitosť pre jednu z najobľúbenejších sérií Ubisoftu, aby sa vyvíjala integrovanejším spôsobom, ktorý bude menej zameraný na štúdiá a viac sa zameria na talent a vedenie, bez ohľadu na to, kde v Ubisofte sa nachádzajú.“
Tentokrát spájajú svoje sily pod vedením Marca-Alexis Côté. Ubisoft na svojom blogu spomenul fakt, že projekt je v ranných fázach vývoja.
Myšlienka “nekonečného” Assassin’s Creed je určite lukratívna pre Ubisoft. AC: Infinity stojí na začiatku vývoja a pravdepodobne bude trvať roky, kým sa dočkáme vydania. Nie je zatiaľ jasné, či medzitým prídu aj tradičné vydania hry Assassin’s Creed.
Údajne však medzi štúdiami vládne rivalita, čo môže spôsobiť komplikácie pri tvorbe...