WoWko štartuje novú etapu, ukáže nám tajomstvá Azerothu a prinesie žiadané zmeny

Štefan Švec

27.07.24 10:40

Čas čítania 02:14

World of Warcraft

Zdieľať tento článok:

World of Warcraft nás už čoskoro vezme na úplne nové dobrodružstvo do samotného srdca Azerothu, kde číhajú ešte neprebádané rasy, kreatúry a scenérie.

V najnovšej ukážke sme videli hlavné frakcie, ktoré stretneme v novej expanzii The War Within. Sú nimi Earthen trpaslíci, ktorí budú hrateľnou rasou, Nerubiani, gigantickí chrobáci prebývajúci pod zemou, Arathor, paladini z pôvodného mesta Stormgarde v Arathi Basin a neznáma nová rasa, ktorá by mala byť mix medzi trollom a elfom. Špekuluje sa, že táto neznáma rasa by sa v budúcnosti mohla stať hrateľnou, keďže datemineri objavili jej komplexné nastavenia, porovnateľné s tými hráčskymi. Na záver sme dostali náhľad na hlavnú antagonistku novej trilógie Xal’atath, ako sa kúpe v silách temnoty. V minulosti sme Xal’atath už stretli, len bola uväznená vo forme dýky, ktorú nosili hráči Shadow Priestov počas expanzie Legion.

The War Within nás vezme do podzemia plánety Azeroth, ktorá je opäť a zas v nebezpečenstve. Nebude to nič podobné podzemným jaskyniam ako Zaralek’s Caverns alebo Deepholm, tentokrát pôjdeme ešte hlbšie, až k samotnému jadru planéty. Dozvieme sa aj tajomstvo Sargerasovho meča zapichnutého na púšti v Silithuse. Už z prvého cinematic traileru nám bolo naznačené, že nemal zničiť našu domovskú planétu, ale bol mierený na niečo omnoho horšie, čo sa v nej skrýva. Dlhé roky hráči rozmýšľali, ako ho Blizzard ďalej použije, no spoločnosť sa tvárila, že neexistuje a na určitú dobu ho aj z hry odstránila.

Na nadchádzajúcom dobrodružstve nás bude sprevádzať zabudnutá postava Alleria Windrunner, ktorá nedostala dôležitú rolu od prvého príchodu orkov na Azeroth. V nedávnej aktualizácii sme spoločne s Alleriou boli na stope Xal'atath. Predierali sme sa tmavými koridormi a nakoniec sme sa museli vysporiadať s manipulatívnymi víziami Voidu.

Nadchádzajúca expanzia bude odlišná od tých predchádzajúcich. Nepridá len štandardné raidy, dungeony a lokality, ale po dlhých rokoch prinesie aj nový druh endgame obsahu s názvom Delves. Delves budú spojené s objavovaním otvoreného sveta a plnením jeho eventov. Sú nadizajnované pre jedného až štyroch hráčov bez ohľadu na rolu alebo triedu. Tento nový obsah by mal byť na rovnakej úrovni ako raidy a dungeony, čiže aj solo hráči môžu zohnať mocnú výzbroj.

Boli nám sľúbené aj dlho očakávané systémové aktualizácie ako spoločný inventár s vedľajšími postavami, zdieľanie výzbroje a progresu. Všetkým triedam sa od úrovne 70 a vyššie odomknú Hero talenty, kde hráči dostanú na výber z dvoch možností, akou chcú svojho avatara hrať. Hráči, ktorí sa zúčastnili alfa a beta testovania hovoria, že Hero talenty ďalej rozširujú fantáziu triedy a vylepšujú už existujúci gameplay. Mnohé triedy prešli aj žiadanými zmenami podľa feedbacku testerov.

Oficiálne otvorenie novej ságy započne 26. augusta pre vlastníkov epickej edície. Ostatní sa k nim pripoja o niekoľko dní neskôr, a to 29. augusta.


Najhorúcejšie e-športové a herné spravodajstvo nájdeš na Y-ZONE. Nezabudni nás sledovať naFacebooku a Instagrame, aby si bol v obraze o najnovších herných a e-športových novinkách.

Zdieľať tento článok: