EA pracuje na anti-cheat systéme, ktorý potrestá hráčov veľmi kreatívnym spôsobom

Martin M.

02.05.22 06:10

Čas čtení 01:14

Cheating

Sdílet tento článek:

Zdroj: ea.com

Nikto nemá rád cheaterov a spoločnosti, ktoré prevádzkujú veľké multiplayerové hry, musia proti nim musia zakročiť, pretože stále sa nájde mnoho jednotlivcov, ktorí majú radi ľahkú cestu k hráčskemu úspechu.

Cheating je obrovský problém v online gamingu, primárne v kompetetívnom hraní, no dokáže pokaziť zážitok z hry aj príležitostným hráčom, ktorí si prišli k hre oddýchnuť. Je jasné, že na turnajoch problém s cheatovaním nie je, keďže na tieto veci organizátori myslia dopredu, ale kto myslí na to, aby vám niekto nepokazil zážitok z hry, keď sedíte doma?

V tomto prípade sú na rade tvorcovia hier, ktorí by mali zabezpečiť, že sa v ich hre cheaty a rôzne iné podvody nedajú používať, avšak s tým, ako pokročil celý fenomén cheatovania, sa môže stať cheaterom každý.

Zdroj: ea.com

Herné štúdiá sa dlhú dobu snažili cheaterov banovať, no teraz prichádzajú s novým riešením, ako odradiť hráčov od toho, aby v ich hre podvádzali. Spoločnosť EA začala pracovať na pomerne kreatívnom patente. Ak hra zachytí, že máte softvér, ktorý nejakým spôsobom ovplyvňuje hru, začne ignorovať 20 percent stlačení tlačidiel na klávesnici či gamepade.

Tak síce bude mať cheater výhodu v tom, že je jednoducho cheater, no jeho pohyb po hre bude jemne zmätočný a pre normálneho hráča môže byť jeho porazenie ľahšie. Nový patent by mal takisto pracovať aj s účtom hráča a ak by si hráč zapol iný profil na tej istej hre, anti-cheat systém to rozozná a rovnako mu skomplikuje hru.

Veľké herné vydavateľstvá budú časom musieť proti cheaterom zasiahnuť tvrdšie, ak im záleží na zážitku z hry pre všetkých ich hráčov. Zatiaľ musíme dúfať, že admini hier poctivo banujú všetkých, ktorí nám hru znepríjemňujú aj inak, než tým, že sú jednoducho dobrí.

Zdroj: gamerant.com

Sdílet tento článek: