Warren Spector pracuje na novom immersive sim titule. System Shock 3 je zatiaľ stále v nedohľadne

Michael Nagel

04.03.22 08:20

Čas čítania 01:39

Warren Spector

Zdieľať tento článok:

Zdroj: OtherSide Entertainment

Projekt je vo vývoji v štúdiu Spector's Otherside Entertainment.

Známy režisér a vývojový dizajnér Warren Spector produkoval hry ako System Shock, Deus Ex, Crusader: No Remorse či Epic Mickey. V súčasnosti je zaneprázdnený novou tvorbou, ktorou je simulácia založená na vlastnom nápade a autorskom scenári vyvinutom spoločnosťou Otherside. Súčaťou jej vývoja je od roku 2016.

"Fanúšikovia mojej práce už vedia, čo môžu očakávať: Pohlcujúci svet a pútavý príbeh, ktorý hráči priamo ovplyvnia prostredníctvom svojich rozhodnutí a herných štýlov," uviedol Spector vo vyhlásení. "Stále sme v počiatočnom štádiu vývoja a tešíme sa, že sa čoskoro podelíme o ďalšie informácie!"

Zdroj: Nintendo Life

Spoločnosť nedávno vymenovala za generálneho riaditeľa herného veterána Jeffa Goodsilla. Stal sa ním po šiestich mesiacoch pôsobenia na poste strategického poradcu. V tejto úlohe bude Goodsill viesť rast nezávislého štúdia a dohliadať na produkciu budúcich konzolových a PC titulov novej generácie, vrátane ďalšieho titulu Warrena Spectora. A tak sa vzájomne tľapkali po pleci:

Jeff Goodsill nešetril nadšením. Pripájam sa k vášnivému tímu pracujúcemu na zaujímavých projektoch a nemôžem sa dočkať, až uvidím, čo spolu dokážeme."

„Ako poradca z nás Jeff už urobil efektívnejšie vývojárske štúdio," povedal Spector.

„Ako člen tímu na plný úväzok bude neoceniteľný v tom, že nám pomôže dosiahnuť náš cieľ stať sa špičkovým vývojárom hier, ktoré umožňujú hráčom rozprávať svoje vlastné príbehy prostredníctvom hry."

O projekte zatiaľ neprenikli žiadne podrobnosti, no fantáziu prebúdza jeden kus konceptovej kresby. Zobrazuje letku námorných pilotov sediacich na rajách, ktorá sa vynára z akéhosi mesta či osady na chrbte masívnej modrej veľryby.

Z nedávneho vyhlásenia štúdia sme sa však nedozvedeli nič o dlho očakávanom System Shock 3, na ktorom Spector predtým pracoval. Pôvodne ho ohlásili v roku 2015 a Spectora vtedy predstavili ako jeho kreatívneho poradcu. No vydavateľ Starbreeze sa ocitol vo finančných ťažkostiach, následkom čoho sa v roku 2018 na projekte prestalo pracovať.

Od Starbreeze sa potom Spectorovo štúdio OtherSide oddelilo a uviedlo, že bude pokračovať v práci na projekte samostatne. O dva roky sa vynorili správy o problémoch s vývojom a odchodoch zamestnancov. Krátko nato OtherSide oznámilo, že „franšízu System Shock posunie vpred“ čínsky konglomerát Tencent.

Zdroj: eurogamer, pressreleases

Zdieľať tento článok: